Vegetariana sau nu?!

Hello!
Chiar de la primele articole am scris despre faptul ca am renuntat la carne. Astazi, am citit un articol despre o persoana care e vegetariana de 3 ani si descriere perfect cum esti vazut ca vegetarian  in Romania.

Si, am vrut sa scriu un articol despre acest stil de viata, pentru ca, mi se pare ca multi vad doar inainte, nu mai privesc si-n lateral.

Persona,l m-am adaptat repede acestui stil de viata, eu nu am fost o piedica in acest proces de adaptare, nu mintea mea, nu poftele mele ci persoanele din jur, la inceput era „doar un moft „pentru ei, apoi, ceva nesanatos, ultima faza fiind ceea in care nu reuseau sa inteleaga ce-as putea manca, daca exclud carnea din alimentatie.
Ideea e urmatoarea : vegetarismul nu e o fita(cel putin n-ar trebui sa fie) eu, am ales acest stil de viata din mai multe motive, acestea fiind”:
1: nu eram o fana a carnii
2: nu ma simteam foarte bine din punct de vedere fizic, o perioada am avut unele probleme de sanatate.
3: cred, cu tarie ca noi trebuie sa facem cele mai bune si intelepte alegeri pentru organismul nostru.
4: prefer sa-mi fie bine, decat sa mananc si sa fiu fericita 🙂
5: voiam sa-mi demonstrez ca POT.
Cam acestea ar fi cele mai importante… mai sunt dar nu-mi vin toate acum in minte.
Revenind la cei din jur, si, la cum e perceput acest stil de viata, personal nu ma simt stinghera, nu mi-e pofta, nu am probleme daca cineva din jurul meu mananca carne sau ceva preparat din ea, insa, cei ce mananca se simt „prost” ceea ce as putea intelege, insa, imi transmit aceea stare si inevitabil ma simt vinovata ca nu sunt „in rand cu lumea”.
Acum, dupa mai bine de jumatate de an parca se aseaza lucrurile insa, ai mei tot ma mai suna si-mi spun : „imi pare rau ca nu stiu ce sa-ti fac sa mananci…daca nu mananci carne…” sau „cum sa nu mananci nici la sarbatori?” abia suntem in octombrie…
Concluzia articolului ar fi: in Romania (si sunt sigura ca nu numai), carnea este atat de importanta incat daca nu e ea,n-ai ce manca !
P.S: proteinele nu sunt doar in carne!
Va pup .

have a great day for a great life !

Lasă un răspuns

