Zi de primavara in plina toamna ;)

Ieri cand m-am trezit soarele deja batea frumos in fereastra, era exact ziua perfecta de o plimbare,si unde poate fi mai frumos, daca nu in gradina botanica?!
Asa ca,mi-am pus hainele lejere pe mine si am plecat.
O caldura placuta cat sa nu-ti fie nici cald, nici frig. Am ajuns, linistea se simtea de la poarta desi era aglomerat, totul era atat de verde, si din cand in cand zareai un copac „colorat”de anotimp.
In fiecare compartiment al serelor te simteai diferit, unul te ducea spre desert, altul spre jungla amazoniana desi mult mai linistita in sera:)). Afara , aer curat, locuri unde te asezai pe o banca si auzeai linistea. Pe scurt o duminica perfecta, soare,cald si timp de plimbare:mrgreen:.
Va atasez poze, am surprins unele plante foarte frumoase !

image

image

image

image

image

image

image

have a great day for a great life !

2 gânduri despre “Zi de primavara in plina toamna ;)

Lasă un răspuns

