Promotii

Hello ! Astazi am revenit cu noutati despre promotiile de pe SheIn, scoala a inceput , facultatea urmeaza asadar, avem nevoie de haine noi si in trend ! Sunt cateva promotii tentante pe SheIn,si incep cu promotiile la jackete de toamna, care incep de la pretul de 10$, merita sa aruncati o privire !

http://SheIn -Your Online Fashion Fall jackets?aff_id=4069

Rochi cu preturi sub 20$, s-a terminat vara insa incep balurile, mai iesim la sfarsit de saptamana intr-un club sau pub , asadar o rochie este mereu binevenita !

http://SheIn -Your Online Fashion Black&White Dress?aff_id=4069

La ofera sunt si paltoanele de toamna, care sunt frumoase, colorate si foarte cool, reduse chiar si cu 50% !

http://SheIn -Your Online Fashion Coats?aff_id=4069

Pentru a vedea toate promotiile vizitati site-ul, o sa va placa, iar pentru intrebari lasati-mi comentari, astept cu drag !

Va pup !

2 gânduri despre “Promotii

    1. Buna, si scuze de intarzierea raspunsului , insa nu am mai avut timp sa intru pe blog… da-am dat comanda, am avut unele probleme , plata se face foarte usor prin paypal(am facut eu) nu trebuie sa ai direct dolari/euro, pentru ca ei iti retrag exact cand trebuie,in functie de cursul valutar , insa astepti foarte foarte mult , iar eu am mai platit si la posta vamala o taxa, care au zis ei ca era tva-ul, am platit 68 de lei, ceea ce nu scria pe site. Deci apar unele neprevazute si astepti si foarte mult,desi am cunostiinte care au dat comanda si nu au avut astfel de probleme, deci poate tine si de noroc ,nu stiu 🙂 asadar pana nu incerci nu ai de unde sa stii :)) cu toate cele ce am patit ,tot mi-as mai da o comanda, merita pentru preturile bune pe care le au 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

