Vanzare/cumparare

Cum putem sa ne schimbam garderoba pentru toamna cu ajutorul garderobei vechi?

Simplu,vinde tot ce nu mai porti sau nu-ti mai place !!! Zilele acestea mi-am deschis un mic” bazar”:)) unde mi-am pus la vanzare toate hainele, toti pantofi, toate gentile care nu-mi mai plac sau nu le mai port din diverse motive (mi-s mari, sunt uzate, nu le mai am la ce asorta ), preturile nu sunt mari dar daca reusesc si vand ceea ce am postat reusesc sa-mi imbogatesc garderoba cu hainele pe care le mai vreau, asta fara sa scot bani in plus din buzunar, este o mini afacere profitabila .

Iar cand va luati haine,ar fi ideal sa luati doar ce aveti nevoie, ce puteti sa asortati si ce purtati in mod sigur !

Ideea ar fi ca astfel va descoperiti sau dobanditi si alte calitati( pe langa banii pe care ii castigati) invatati cum sa va prezentati produsul, cum sa atrageti potentiali clienti si cum sa negociati  pretul/transportul. Poti sa vezi acest lucru ca pe o ocupatie, un hobby, care iti aduce bani din ceva ce pur si simplu nu mai folosesti !:)

Chiar mi-a trecut prin cap sa-mi fac si pe blog o sectiune „sales” unde sa-mi postez hainele, ma mai gandesc 😀

Sper ca v-am dat o idee buna si sa o puneti in practica, daca aveti intrebati , le astept in comentari si astept sa-mi spuneti cum va merge „afacerea” cele ce imi veti urma „tactica” :)). Va pup si spor la vanzari !

P.S: Puneti preturi ok si incercati sa pozati detaliile hainelor , care sunt foarte importante, ele fac diferenta 🙂

have a great day for a great life !

Lasă un răspuns

