Din nou

mananca-sanatos-in-fiecare-zi-5-cereale-integrale-pe-care-sa-le-incluzi-in-meniu_size1

Am revenit, a trecut ceva timp de la ultimul articol insa nu stiam despre ce sa scriu ,nu eram hotarata, iar zilele trecute am vazut un video din vblog-ul Laurei Giurcanu despre detoxifiere 🙂  de care am mare nevoie si eu ,dupa o vara in care am mancat destul de sanatos insa o data cu venirea toamnei am cam exagerat si nici nu ma simt foarte bine in sensul ca, sunt mai tot timpul obosita si simt asa ca si cum ma incearca o raceala ( de 2 saptamani :)) )

Detoxifierea este un proces necesar de cel putin 2 ori pe an, este necesara pentru orgasim, pentru a-ti intari sistemul imunitar, pentru a te simti mai bine, te ajuta sa-ti reglezi metabolismul etc. foarte multe beneficii.

Dupa ce am vazut acel filmulet am zis ca ar fi cazul sa incep si eu chiar de maine 🙂 o sa-mi fie putin cam greu dintr-un singur motiv : cafeauaaa !:( Nu stiu cum am sa fac, spre sa ma ajute mult apa de la prima ora 🙂 desi nu va fi cu lamaie  (ghinionul meu :))).

Detoxifierea despre care va vorbesc consta in mancarea a 4 feluri de cereale timp de 4 zile, fara a avea voie sa introduceti altceva in dieta, doar apa mai este permisa( logic). O sa vi se para wow, prea putin insa eu va atasez site-ul unde veti afla mai multe despre aceasta detoxifiere si unde aveti si unele retete dupa care puteti sa va faceti meniul 🙂 aici este site-ul.

Eu incep maine, va scriu dupa 10 zile cum ma simt si cum a fost 🙂 va urez multa sanatate pentru ca toamna e capricioasa :)). Va pup

2 gânduri despre “Din nou

Lasă un răspuns

