Natural sau nu ?!

sprancene

Dupa articolele despre moda si haine, ar fi binevenita o discutie despre … SPRANCENE, de ce ? Pentru ca dupa parerea mea este elementul cel mai important al fetei noastre, o spranceana bine si frumos pensata ne poate schimba forma si frumusetea fetei noastre, iar in ultima vreme am observat foarte multe fete care prefera sa isi faca un contur multe peste spranceana, de prost gust si inestetic. Pentru a te pensa bine nu cred ca trebuie mereu sa mergi la salon,mai ales, ca acum au aparut tot felul de sabloane cu forme de sprancene, deci, teoretic n-ar fi greu, insaaa daca nu va pricepeti, si nu aveti indemanare cel mai bine e sa apelati la un profesionist ( cum fac eu ,am doua maini stangi 🙂 ) e foarte de greu de gasit pe cineva care penseaza bine,aplica ok vopseaua si nici nu trage barbar de fir, eu mi-am gasit persoana potrivita si imi face niste sprancene superbe, dupa ce am sa merg la pensat ( n-am mai fost de vreo doua luni, dar sunt ok :)) ) voi reveni cu poze pentru a va convinge.

In fine , ideea ar fi sa intelegem noi fetele ca sprancenele merita o atentie deosebita pentru ca ele ies foarte usor in evidenta iar, daca ni le facem cu „mana stanga”,sa zic asa, o sa se observe si mai usor ,si nu e deloc placut 🙂 .

Eu am descoperit cateva trucuri pentru pensat ( asta pentru cele care preferati acest proces de infrumusetare in fata oglinzi proprii) ar fi :

  1. Foarte atente la penseta pe care o alegeti, ar fi indicat sa fie cu capatul ascutit si subtire si nu una bombata deoarece procesul va dura mai mult si va fi mai dureros
  2. Incercati sa umeziti cu ceva zona pe care urmeaza sa o pensati ,gen apa micelara sau spirt , ultimul ar fi indicat
  3. Pensati-va in directia in care creste parul
  4. Folositi un sablon in cazul in care nu aveti ochiul format
  5. Folositi o perie speciala pentru sprancene
  6. Cand aplicati vopseaua speciala, nu uitati de ea ,incercati sa o tineti atat timp cat sa arate cat mai natural ,iar daca sunteti blonde de ex. nu va cumparati vopsea neagra, nu da bine deloc ,credeti-ma !
  7. Nu luati prea mult din grosimea sprancenei, incearca sa o  lasi cat mai naturala.

Cam acestea ar fi cateva sfaturi ,eu nu ma pensez singura insa sunt persoane care o fac si cred ca sunt interesate :).

Va pup pana data viitoare si va urmez pensat placut !:)

P.S: Sprancene cat mai naturale si fara vopsea peste contur  sau facute din creion :))

tatuaje-sprancene-femeie-nggid03859-ngg0dyn-700x250-00f0w010c010r110f110r010t010
eyebrows-fail-thick1 Asa NU
20a6d3f2211d8ac700f1fb0eddfd0eb4_1_large
Asa DA
2 gânduri despre “Natural sau nu ?!

  1. Buna!
    Aici ai foarte mare dreptate in tot ce spui.
    Si eu am gasit persoana potrivita si profesionista care sa ma penseze.
    Sfatul meu este sa apelam la aceste persoane,avand in vedere ca un pensat la un salon profesionist si NU la unul oarecare,aceste servicii nu costa foarte mult si cred ca oricine isi permite.
    Felicitari pentru articol!
    PS: Am vazut si eu multe fail-uri la acest capitol.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

