Shopping online

Bună tuturor, astăzi vă voi vorbi despre shopping-ul online, pe care eu una îl prefer și am și motive: 1. nu trebuie sa stau la rând pentru a proba hainele, 2. nu-mi place sa probez haine, 3. nu trebuie sa stau la rând pentru a le plăti, 4. am mai multe șanse să îmi cumpăr ce-mi place. 5. ai mult mai multe reduceri online decât în magazine.

Nu stiu ce magazine preferați voi însă, eu am pe listă: bershka, pull & bear (preferatul meu ever) stradivarius, etc. în general cele pe care le găsim în mall, însă,  recent am descoperit câteva site-uri din străinatate cu haine foarte cool și ieftine și m-am gândit să vă arăt și vouă site-ul să vedeți ofertele foarte faine pe care le au la ora actuală , site-ul se numește Shein și îl găsiți aici  iar beneficiile sunt următoarele :30% reducere dacă e prima comandă iar pentru o  comandă de peste 30$ transportul este  gratuit :).

1440573508492902639
Link aici

Vă voi atașa niște poze cu unele haine care mi-au atras atenția, pentru a vă face o idee.

Cam atât pentru astăzi însă zilele următoare vă voi mai prezenta un site cu haine la fel de drăguțe și accesibile la preț.

P.S: aruncati o privire pe site, si nu o să vă pară rău 🙂 v-am pupat și spor la cumpărături !!!

25.83$
Acest cardigan cu franjuri este superb 🙂 plus ca franjurile după cum v-am spus în articolul trecut sunt la modă și în toamnă. Prețul lui este de 25$Aici
9.99$
Mi-a plăcut culoare și modelul acestei cămași 🙂 doar 10$. O găsiți aici .
1438066491854291993
Dacă tot se poartă stilul army în acestă toamnă vă propun un cardigan calduros și în trend ce vă va ține de cald în zilele ploioase de toamnă și veți fi și în trend.:) Link aici
1438419251409548188
Nu poate lipsi din garderoba de toamnă nici cămașa de denim 🙂 Link aici
Lasă un răspuns

